می توانید کلیه بیمار نارسایی کاهش بار دیالیز
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

می توانید کلیه بیمار نارسایی کاهش بار دیالیز

می توانید بیمار نارسایی کلیه بار دیالیز کاهش می دهد؟ به طور کلی، اگر بیمار به دیالیز دیالیز بار بدون مجوز از دکتر خود را که ممکن است زندگی خود را در معرض خطر قرار داده را کاهش دهد.
بیمار نارسایی کلیه چگونه می توانید در زمان دیالیز کاهش می دهد؟
معمولا پزشکان خواهد بار دیالیز با توجه به شرایط بیمار، که می تواند اطمینان از بیمار به دیالیز کافی ترتیب. اگر بیمار در زمان دیالیز کاهش می دهد خود را که به دیالیز ناکافی که عوارض بیشتری را وادار منجر خواهد شد، حتی زندگی خود را در خطر قرار داده است.
بنابراین، اگر بیماران مبتلا به نارسایی کلیه می خواهید برای کاهش بار دیالیز، آنها باید عملکرد کلیه خود بهبود یافته است، و تنها شرط این است.
میکرو چینی پزشکی Osmotherapy به عنوان یکی از ترکیب کاملی از طب سنتی گیاه چینی و تکنولوژی مدرن بالا، آن را می توانید عملکرد کلیه به بازسازی بافت کلیه آسیب دیده و حفاظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر را بهبود بخشد.
در یک کلام، با کمک این نوع از درمان، بیماران نارسایی کلیه که تحت دیالیز می تواند یک فرصت برای کاهش زمان آن را دریافت؛ برای بیمارانی که دیالیز اند را ندارد، آنها حتی می تواند یک شانس برای جلوگیری از آن را دریافت کنید.
از بالا ما می توانید مطمئن شوید که میکرو چینی پزشکی Osmotherapy می تواند کمک بیمار نارسایی کلیه دیالیز بار را کاهش دهد به تدریج با بهبود عملکرد کلیه است. اما به عنوان یک بیمار نارسایی کلیه شما باید رایمز دیالیز را کاهش نمی دهد و نه آن را متوقف کند بدون کسب اجازه از دکتر خود.
اگر شما یک بیمار نارسایی کلیه هستند و می خواهند برای جلوگیری از دیالیز و یا کاهش بار دیالیز، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام را ترک کنید، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: